SELAMAT DATANG!!!!!!!!


Assalamualaikum semua....saya ucapkan selamat datang kerana sudi menjengah ke blog saya ni.....sekiranya berminat utk menempah sila la hubungi @ sms saya.... 014-723 1275 @ email kepada saya nzurac78@gmail.com dan sila layari facebook: Azura Beads World ......saya tinggal di Bukit Sentosa, Rawang....sekiranya anda berada jauh dari kawasan saya pun boleh....boleh di arrange kan....sila2 lah cuci mata kat sini....selamat menjamu mata....

Cara-Cara utk menempah jahitan manik dan ingin membuat pesanan barangan Avon:


Sekiranya berminat utk membuat tempahan boleh terus menghubungi saya melalui sms @ email pada saya.



Tempahan boleh dibuat dalam 2 cara:



a) Anda boleh menghantar baju tempahan kepada saya By Hand (call @ sms saya utk mendapatkan alamat saya)



b) Anda juga boleh mengepos baju tempahan kepada saya secara POS



Anda juga boleh menghubungi saya melalui:

email :
nzurac78@gmail.com / nzurac_78@yahoo.com call/SMS : 014-723 1275 utk pertanyaan tempahan
@ boleh add saya melalui facebook : Azura Beads World



Sila buat bayaran pendahuluan semasa anda mngepos baju dan manakala bayaran penuh harus dibuat sebelum baju dikembalikan.



Pembayaran utk tempahan menjahit manik boleh di bank-in @ transfer ke dalam akaun saya iaitu:


a) Maybank2u.com : 114020992747 (Nurazura Che Embi)

b) Cimbclicks.com : 1417-0068353-52-3

Jika anda telah bank-in @ transfer duit sila sms utk mengesahkan pembayaran anda. Tempoh Tempahan bergantung pada jenis pattern dan keizinan masa.